Haapsalus hakkab tarbijakaitse teemal kodanikke vastu võtma linnavalitsuse ametnik

Sisestatud: 03.05.2013

Tarbijakaitseamet ja Haapsalu linnavalitsus sõlmisid koostööleppe, mille alusel hakkab edaspidi Läänemaa tarbijaid nõustama ja sealseid vastuvõtte korraldama Haapsalu linnavalitsus ja sealne ametnik.

Vastuvõtud hakkavad Haapsalus toimuma kaks korda kuus aadressil Posti 34. Maikuu vastuvõtud toimuvad 6. ja 20. kuupäeval kella 10-16.

Lisaks vastuvõttudele saavad tarbijad ametilt abi küsida telefoni teel, mis on kõige kiirem võimalus oma probleemile lahendus leida. Nõuandetelefonile 1330 (pikk number 6 201 707) saab helistada igal tööpäeval kella 8-16.30. Samuti vastab amet tarbijate kirjalikele pöördumistele. Kirjutada saab ametile e-posti aadressil info@tarbijakaitseamet.ee, postiaadressil Rahukohtu 2, Tallinn 10130 või Facebooki vahendusel.

Tarbijakaitseameti poole peaks pöörduma siis, kui

·         tarbijal on kauplejaga tekkinud vaidlus, kuid ta ei tea oma õigusi ega seda, kuidas edasi tegutseda;

·         tarbija on juba kauplejale kirjaliku kaebuse esitanud, kuid ei saa kauplejalt 15 päeva jooksul vastust;

·         tarbija on juba kauplejale kirjaliku kaebuse esitanud ja ka vastuse saanud, kuid vastuses pakutud lahendus pole talle vastuvõetav.

Rohkem infot tarbija õiguste ja kohustuste kohta leiab ameti veebilehelt www.tarbijakaitseamet.ee.

Lisamaterjalid:

·         Tarbijakaitseameti nõustamine ja vastuvõtud:

http://www.tarbijakaitseamet.ee/noustamine/,

·         Haapsalu linnavalitsus:

http://www.haapsalu.ee/index.php?lk=19.

Lisainfo:

Hanna Turetski

Tarbijapoliitika ja avalike suhete osakonna juhataja

Tel: 6 201 706/ 53 308 076

 

Sündmuste kalender
Kõik kategooriad
Oota!
Tagasiside toimetusele