MKM otsib konkursi korras vabatahtlikku tarbijakaitsetegevuse partnerit

Sisestatud: 21.02.2013

Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium (MKM) kuulutab välja konkursi strateegilise partneri leidmiseks tarbijakaitse valdkonnas aastateks 2013-2015. Konkursi võitjalt oodatakse Eesti vabatahtlike tarbijaühenduste koostöö edendamist, nende esindamist Euroopa Tarbijate nõuanderühmas ning osalemist ja kaasarääkimist tarbijate õigusi ja huve puudutavatel teemadel kohalikul ja riiklikul tasandil.


Strateegiline partnerlus on MKMi ja vabatahtliku tarbijaühenduste koostöövorm, läbi mille on võimalik kaasata vabatahtlike ühenduste huve tarbijapoliitika kujundamisel ning rakendamisel.

Konkursi võitnud partneri tegevust toetatakse rahaliselt ning summa lepitakse kokku iga-aastaselt sõlmitavas lepingus. Käesoleva aasta tegevusi toetatakse alates 1. maist kuni aasta lõpuni summas kuni 11 000 eurot.

Konkursil osaleval tarbijakaitseühendusel peab olema vähemalt 50 liiget, sõltumatu ettevõtjatest ja erakondadest ning piisav kogemus ja kompetents tarbijate teavitamisel, koolitamisel, nõustamisel ja abistamisel.

Kandideerimiseks tuleb avaldus esitada MKMile hiljemalt 21. märtsiks 2013 ning võitja valitakse välja hiljemalt 1. maiks 2013.

Konkursi tingimuste kohta leiab rohkem informatsiooni MKMi kodulehelt.

Tarbijakaitseühenduste ainsaks katusorganisatsiooniks on hetkel Eesti Tarbijakaitse Liit (ETL), mis ühendab seitse tarbijaühingut 232 liikmega üle Eesti. Lisaks ETLile tegutseb Eesti erinevates regioonides veel kuus väikest tarbijaühendust, mille koosseisus on kokku 272 inimest.

Lisainfo:
Tatjana Saarniit
Tarbija- ja konkurentsipoliitika talituse peaspetsialist
Tel: 6256418
E-post: tatjana.saarniit@mkm.ee

Sündmuste kalender
Kõik kategooriad
Oota!
Tagasiside toimetusele