Selgus Läänemaa võitja kampaanias "Eesti mees on Surmalõvi"

Sisestatud: 21.12.2011

Eesti Haigekassa korraldas turvalisuskampaania "Eesti mees on Surmalõvi" suhtlusportaalis Facebook.

2010. aastal algatas Eesti Haigekassa kampaania „Mõtlematu tegu võib muuta sinu elu. Jäädavalt. Mis on Sinu elu valem?", mis keskendus vigastuste ja mürgistuste ärahoidmisele. Ehkki vigastuste arv 2010. aastal kasvas, on vähem olnud raskeid vigastusi ja ravikulud vigastustele on vähenenud.

2010. aastal olid kulud vigastuste raviks kokku 400 miljonit krooni, ravi vajas 165 000 inimest. 2009. aastal oli ravivajajaid ligi 6500 inimest vähem, ent ravikulud olid 422 miljonit krooni.

Kõige enam ravivajajaid on endiselt 15-24-aastaste vanuserühmas - 2010. aastal ligi 20 000 noormeest ja 10 000 neidu. Suure osa ravi vajavate noorte vigastustest moodustavad kukkumised.

Sel kevadel jätkati teabekampaaniat, et panna eeskätt noori enam hoolima enda ja oma sõprade elust ja tervisest, analüüsida mõtlematu käitumisega kaasnevaid terviseriske ning juhtida tähelepanu vigastuste valdkonna problemaatikale.

Ennetuskampaania "Eesti mees on Surmalõvi" toimus suhtlusportaalis Facebook.
Läänemaa võtja on Bosse Sool, 17-aastane Haapsalu lohesurfar. Võitjaks osutus see, kelle pildi poolt on antud piirkonnas enim like'e pandud. Auhinnaks sai Läänemaa võitja iPod suffle´i.




Lisainfo:
Hele Leek-Ambur



Fotol: Bosse Sool

Sündmuste kalender
Kõik kategooriad
Oota!
Tagasiside toimetusele